Projekt „W stronę klienta – nowa twarz administracji samorządowej” ma już rok!

31-08-2010
          Projekt realizowany w powiecie łańcuckim przez Towarzystwo ALTUM, Programy Społeczno-Gospodarcze w partnerstwie z gminą Łańcut przeprowadzany jest w naszym urzędzie już od 12-stu miesięcy. W okresie tym, pierwsza grupa pracowników urzędu została przeszkolona z zakresu tematów: „Zasady współpracy samorządów z ngo”, „Komunikatywny urzędnik – abc dobrej komunikacji z klientem i w zespole wg zasad etyki” oraz „Obieg dokumentów, zasady archiwizacji”. Przypomnijmy, że celem szkoleń jest poprawa jakości obsługi klientów, usprawnienie wykonywania zadań pod względem organizacyjnym, podniesienie jakości usług merytorycznych świadczonych przez JST oraz poprawa wizerunku urzędnika. Czy projekt odniesie oczekiwany skutek, dowiemy się już w październiku 2011 roku na konferencji podsumowującej.  Co warto podkreślić ww. projekt, który współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego przeprowadzany jest w także w powiatach: dębickim, lubaczowskim, mieleckim, rzeszowskim oraz strzyżowskim. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego