KONKURS
STAROSTWO POWIATOWE W ŁAŃCUCIE
UL. MICKIEWICZA 2, 37-100 ŁAŃCUT
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
DYREKTOR POWIATOWEGO CENTRUM POMOCY RODZINIE W ŁAŃCUCIE
(nazwa stanowiska pracy)
1) Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) posiadane wykształcenie wyższe (preferowane wykształcenie magisterskie, kierunkowe),
3) specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej,
4) co najmniej 3 – letni staż pracy w pomocy społecznej,
5) znajomość zasad funkcjonowania jednostek budżetowych (finansów publicznych),
6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,
7) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie – oświadczenie własne,
8) posiadanie uregulowanego stosunku do służby wojskowej.
2) Wymagania dodatkowe:
1) program działania na stanowisku dyrektora i funkcjonowania jednostki,
2) umiejętność pracy z osobami niepełnosprawnymi,
3) umiejętności organizacyjno-menadżerskie,
4) umiejętność kierowania zespołem ludzkim,
5) znajomość obsługi komputera,
3) Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Organizowanie pracy PCPR, a zwłaszcza podział zadań pomiędzy podległych pracowników.
2) Współpraca z organizacjami pozarządowymi.
3) Dyrektor PCPR jest odpowiedzialny za całokształt działalności Centrum i reprezentuje je na zewnątrz, a w szczególności:
· kieruje pracą jednostki w sposób zapewniający wykonywanie uchwał Rady Powiatu, Zarządu, zadań wynikających z realizacji budżetu i przepisów prawa, a także wytycznych Starosty,
· podejmuje inicjatywy zmierzające do usprawnia organizacji pracy oraz poprawy jej efektywności w Centrum i jednostkach podległych,
· sporządza wykazy potrzeb, informacji i opracowuje strategie działania w zakresie rozwiązywania problemów społecznych,
· składa Radzie Powiatu corocznego sprawozdania z działalności Centrum oraz przedstawia wykaz potrzeb z zakresu pomocy społecznej.
4) Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny (oryginał),
b) życiorys – curriculum vitae (oryginał),
c) kwestionariusz osobowy z telefonami kontaktowymi (oryginał),
d) dokumenty poświadczające posiadane doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy),
e) dokumenty poświadczające wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
f) inne dokumenty poświadczające posiadanie dodatkowych kwalifikacji i umiejętności,
g) referencje (oryginał).
5) Wymagane w pkt 4 dokumenty powinny być kompletne i podpisane, a lit a) i b) powinny dodatkowo zawierać dokładny przebieg kariery zawodowej oraz następującą klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. z 2002 r. Dz. U. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (t.j. z 2001 r Dz. U. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.)” pod rygorem odrzucenia oferty kandydata.
6) Wymagane dokumenty aplikacyjne określone w pkt 4 należy składać na adres: Starostwo Powiatowe w Łańcucie ul. Mickiewicza 2, 37-100 Łańcut w zapakowanej kopercie opatrzonej dopiskiem „OFERTA PRACY NA STANOWISKO DYREKTORA PCPR”, bądź na adres poczty elektronicznej w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego.
7) Wymienione w pkt 6 oferty pracy na stanowisko ogłoszone w naborze winny być składane w terminie do dnia 27.09.2006 (nie mniej niż 14 dni od dnia opublikowania w BIP), z tym zastrzeżeniem, że oferty pracy, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
8) Informacje o ogłoszonym naborze na wolne stanowisko pracy i o jego wynikach umieszczane będą na tablicy ogłoszeń w Starostwie Powiatowym w Łańcucie i na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.powiat-lancut.itl.pl/bip/oferty pracy .