DRUGI KONKURS NA STANOWISKO DYREKTORA POWIATOWEGO CENTRUM POMOCY RODZINIE W ŁAŃCUCIE

08-02-2008

STAROSTWO POWIATOWE W ŁAŃCUCIE

UL. MICKIEWICZA 2, 37-100 ŁAŃCUT

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY

DYREKTOR POWIATOWEGO CENTRUM POMOCY RODZINIE W ŁAŃCUCIE

(nazwa stanowiska pracy)

1) Wymagania niezbędne:

1)     obywatelstwo polskie,

2)     posiadane wykształcenie wyższe (preferowane wykształcenie magisterskie, kierunkowe),

3)     specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej,

4)     co najmniej 3 – letni staż pracy w pomocy społecznej,

5)     znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych oraz pomocy społecznej,

6)     stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,

7)     niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie – oświadczenie własne,

8)     posiadanie uregulowanego stosunku do służby wojskowej.

2) Wymagania dodatkowe:

1)     program działania na stanowisku dyrektora PCPR i funkcjonowania jednostki (należy załączyć plan funkcjonowania jednostki w najbliższym roku),

2)     umiejętność pracy z osobami niepełnosprawnymi,

3)     umiejętności organizacyjno-menadżerskie,

4)     umiejętność kierowania zespołem ludzkim,

5)     znajomość obsługi komputera,

3) Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1)     Organizowanie pracy PCPR, a zwłaszcza podział zadań pomiędzy podległych pracowników.

2)     Współpraca z organizacjami pozarządowymi.

3)     Dyrektor PCPR  jest odpowiedzialny za całokształt działalności Centrum i reprezentuje je na zewnątrz, a w szczególności:

·         kieruje pracą jednostki w sposób zapewniający wykonywanie uchwał Rady Powiatu, Zarządu, zadań wynikających z realizacji budżetu i przepisów prawa, a także wytycznych Starosty,

·         podejmuje inicjatywy zmierzające do usprawnia organizacji pracy oraz poprawy jej efektywności w Centrum i jednostkach podległych,

·         sporządza wykazy potrzeb, informacji i opracowuje strategie działania w zakresie rozwiązywania problemów społecznych,

·         składa Radzie Powiatu corocznego sprawozdania z działalności Centrum oraz przedstawia wykaz potrzeb z zakresu pomocy społecznej.

4) Wymagane dokumenty:

a) list motywacyjny (oryginał),

b) życiorys – curriculum vitae (oryginał),

c) kwestionariusz osobowy z telefonami kontaktowymi (oryginał),

d) dokumenty poświadczające posiadane doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy),

e) dokumenty poświadczające wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),

f) inne dokumenty poświadczające posiadanie dodatkowych kwalifikacji i umiejętności.

5) Wymagane w pkt 4 dokumenty powinny być kompletne i podpisane, a lit a) i b) powinny dodatkowo zawierać dokładny przebieg kariery zawodowej oraz następującą klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. z 2002 r. Dz. U. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (t.j. z 2001 r Dz. U. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.) pod rygorem odrzucenia oferty kandydata.

6) Wymagane dokumenty aplikacyjne określone w pkt 4 należy składać na adres: Starostwo Powiatowe w Łańcucie ul. Mickiewicza 2, 37-100 Łańcut w zapakowanej kopercie opatrzonej dopiskiem „OFERTA PRACY NA STANOWISKO DYREKTORA PCPR”, bądź na adres poczty elektronicznej w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego.

7) Wymienione w pkt 6 oferty pracy na stanowisko ogłoszone w naborze winny być składane w terminie do dnia 22.02.2008 (nie mniej niż 14 dni od dnia opublikowania w BIP), z tym zastrzeżeniem, że oferty pracy, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

8) Informacje o ogłoszonym naborze na wolne stanowisko pracy i o jego wynikach umieszczane będą na tablicy ogłoszeń w Starostwie Powiatowym w Łańcucie i na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.powiat-lancut.itl.pl/bip/oferty pracy .